Nuffnang Ads

Wednesday, September 21, 2011

Gemokkkkk


Semalam hari untuk semua kakitangan jabatan saya makan. Makan banyak-banyak sampai bosan. Semalam jamuan Hari Raya untuk seluruh jabatan saya. Dah takde lagi buat ikut bahagian macam tahun-tahun sebelum ni. Tak tahulah kenapa. Buat sekali je jadi makan pun sekali jelah. Frust tapi sikit je.

Oleh kerana saya suka makan sejak kebelakangan ni maka tumbesaran saya begitu sihat dan berkhasiat sekali nampaknya. Memang terasa sangat perkembangan sesetengah anggota tubuh badan saya ini. Apa lagi bila sorang-sorang dok tegur saya nampak gemuk, besar dan kembang. Eh eh eh rasa macam nak menyorok kat bawah meja.

Ni baru nak masuk 6 bulan. Kalau dah 7, 8 , 9 macam mana? Aduhaiiii entah kenapa saya jadi risau sangat. Mungkin sebab takde pengalaman. Pertama kali rasa berat macam ni. Sekarang ni hampir semua baju kurung saya dah ketat dan menyesakkan perut di bahagian pinggang. Panik okay. Tapi jadi best jap bila tiba-tiba mak buat suprise kasik baju pregnant 2 helai minggu lepas. Baru je mengadu sedih dengan dia hari tu rupa-rupanya mak kesian jugak kat saya. Adik siap pesan 'mak cakap kat Kak Nor baju-baju tu buat hadiah birthday tau'. Ehh boleh pulak macam tu. Takpelah, terima kasih mak, abah dan adik.

Takde lagi yahoo.com bila tengok diri sendiri kat cermin. Sob sob~

0 comments: