Nuffnang Ads

Tuesday, August 16, 2011

Sila Bambam


Kalau saya rajin saya akan buat satu post tentang seseorang sama ada kawan-kawan, kekasih lama, tunang lama mahu pun teman hidup saya. Haha yang kedua dan ketiga tu agak malang kalau jadi mangsa kepada isi kandungan post saya. Selamat babai kepada mereka.

Kali ni saya nak buat post untuk seorang gadis tembam dan comel yang punya tahi lalat sebiji di mukanya. Ohh sungguh menawan kalbu. Duh~ Saya panggil dia Sila Bambam. Ucapkanlah terima kasih kepada saya sebab telah mengglemerkan anda dengan nama panggilan tu. Haha~

Dia macam tahu-tahu saya kena tinggal semalam. Dia ajak saya berbuka puasa sama-sama kat Restoran Thai Village, Sek.13 Shah Alam. Kau punya menu macam nak bagi 10 orang makan kan? Lama gila kot dia hutang buka puasa dengan saya. Daripada tahun 2009 kalau tak silap. Masa tu orang dah order macam-macam tapi dia tak datang bagi alasan jalan jem. Tapi takpe hutang dah pun berbayar semalam. Terima kasih Sila sebab belanja Kak Farz. Baby ngan mummy suka butter prawn tu. Terima kasih jugak sebab dah study kat blog ni apa yang Kak Farz suka dan tak suka makan. Ngeee~


But i would like to say i'm so sorry sebab tak boleh nak lepak lama-lama. Seperti yang kita tahu semalam isi kandungan perut Kak Farz tidak mengizinkan untuk terus berdiam lama di situ. Agak berminit-minit jugak saya stay dalam kereta sebab tak larat nak drive tapi dengan kekuatan sailormoon yang ada saya gagahkan jugak diri dan bawak kereta laju-laju sebab dah rasa macam nak pitam. Tapi jangan risau sebab Kak Farz selamat sampai rumah walaupun lepas tu terus pengsan atau kalau nak panggil koma pun boleh jugak.

Terima kasih sekali lagi Sila Bambam. And here i attach her picture. As her request. Duh~


0 comments: