Nuffnang Ads

Monday, August 15, 2011

Sadisnya Perasaan 15 Ogos Ini~


Saya kena tinggal lagi. Kali ni dia nak ke utara pulak. Okay selang seminggu kena tinggal saja nampaknya. Angan-angan nak pergi bazaar Ramadhan sek.13, plan asal untuk ambik langsir kat shah alam, beli dawai dan tidur dengan langsir baru semuanya musnah. Tak dapat dilaksanakan hari ini. Seperti biasa empangan air terjun pecah lagi cuma tak sederas macam sebelum ni. Tak tahulah kalau kat rumah nanti. Bila dah duduk sorang-sorang, tengok dinding, tengok siling, tengok muka sendiri kat cermin. Okay saya tahu mesti saya akan berdondang sayang sendirian. Even sekarang pun saya dah dapat rasakan kepedihan yang menikam-nikam tangkai hati saya. Menyucuk-nyucuk ke sanubari yang paling dalam. Kau jangan nak over sangat farz~

Saya dah tahu apa yang perlu saya buat. Drive sorang-sorang balik kerja terus straight away pergi bazaar beli makanan untuk buka dan sahur sekali lepas tu balik rumah terus kunci pintu dan gril dan jangan keluar-keluar lagi sampailah esok pagi pergi kerja balik. Begitulah seterusnya sampailah saya nampak muka dia depan mata macam selalu. Dan saya tahu mesti saya macam orang tak normal cakap sorang-sorang dengan perut kalau orang tak perasan perut saya dah muncet. Meluah perasaan dengan baby pasti akan mengundang hujan gerimis tak mengira waktu dan tempat. Kalau nasib kurang baik hujan lebat siap dengan guruh berdentam dentum bersama kilat dan petir sabung menyabung.

Sadisnya perasaan dan emosi bila kena tinggal. Ohhh~

0 comments: