Nuffnang Ads

Monday, July 11, 2011

Tentang Mak Nenek


OO EM JI! Haha this is for you Mak Nenek. Budak kecik perasan comel tu buat entry untuk saya? Terharu! Terharu! Terharu! Nak lap ayer mata jap. Mak Nenek, could you please lap hingus cikno nih?

Sebenarnya dah berapa hari terfikir nak tujukan entry untuk dia. Nak cakap terima kasih sangat sebab jadi pendengar setia luahan hati saya. Terima kasih sebab sentiasa cuba untuk memahami situasi dan keadaan saya. Terima kasih jugak sebab simpankan cerita dan rahsia saya. I know i can count on you. Walaupun kadang-kadang saya geram dengan dia sebab lurus macam pembaris. Penakut pun ada jugak. Hishh tak bolehlah nak buat jahat sikit. Apa lagi kalau nak cerita seram. 'Eee cikno! Tak payahlah cite! Tanak dgrlaa..' Duh~

Memang lepas saya balik rumah saya. Saya rasa rindu sangat dengan dia. Rindu yang boleh buat saya nangis. Bergenang air mata. Lepas tu air mata tu mengalir. Eh kenapa saya touching sangat? Ada sebab tapi its okay. I'll just keep it by myself.

Terima kasih sekali lagi Mak Nenek.



0 comments: