Nuffnang Ads

Friday, July 8, 2011

Rumah Baru Saya

Blog saya berwajah baru. Saya sangat suka dengan design yang baru ni. Simple but nice. Black and white as usual. Tak perlu warna warni. Tak perlu blink-blink di sana sini. Bersungguh-sungguh saya meminta bantuan daripada anak buah saya Dayana @ Mak Nenek. Dia yang banyak membantu perubahan blog saya ni.

Segalanya saya edit. Tiada lagi gambar saya. Habis kena remove dengan budak perasan comel tu. Tengoklah sekarang dah pukul 2.28 pagi tapi saya masih belum tidur. Berusaha keras mencari semula HTML saya yang telah hilang! Ohh jenuh otak saya memikirkan daripada blog siapa saya nak cari link-link HTML tu semula. Nasib baik saya jumpa. Adalah satu dua yang tak jumpa tapi tak penting sangat pun. Mak Nenek? Dia dah surrender sejam yang lepas. Esok sekolah ye Mak Nenek. By the way terima kasih sebab tolong Cik No. I love u bebeh.

Esok dia balik dari Sabah. Saya tak sabar nak tunjuk gambar scan baby kami. Great!

0 comments: