Nuffnang Ads

Tuesday, July 26, 2011

Malasnya..

6 hari saya menjauhkan diri dari sini. Sesungguhnya otak saya agak jem untuk memulakan ayat-ayat yang banyak tersimpan selama itu. Bila terlalu banyak ayat yang terlintas di fikiran tapi tak dapat saya luahkan di sini alamatnya saya tahu memang sukar untuk saya mendapat ayat yang serupa lagi. Saya banyak makan semut. Saya lupa~

Sejurus saya tahu dia terpaksa ke utara Rabu minggu lepas untuk bekerja serta merta mood saya hilang berterbangan. Saya ambil keputusan untuk pulang ke kampung dan kebetulan saya ke klinik dan diberikan cuti sakit. Bosannya melalui hari-hari yang berlalu. Menunggu Sabtu hadir sebab saya rindu.

Saya betul-betul tengah blur sekarang ni. Banyak yang saya nak kongsikan sebenarnya. Banyak yang berlaku pada saya. Sangat banyak. Tapi saya perlukan masa untuk mengingat, memproses dan menjadikannya satu cerita. Otak saya dah berkarat. Malasnya~

0 comments: