Nuffnang Ads

Wednesday, June 22, 2011

Sesejuk Dan Senyaman Apple Sourz

Sejuk dan nyaman rasanya bila Aiskrim Apple Sourz Nestle menyapa tekak saya pagi ni. Hoi pagi-pagi dah makan aiskrim? Itu kata kawan ofis saya masa kat kedai tadi. Saya sengih jelah. Biarlah kan sebab ni tekak saya. Memang daripada perjalanan ke ofis tadi lagi saya dah terasa-rasa aiskrim tu dalam mulut saya. Kenapa saya nak sangat makan aiskrim tu? Sebab dia masam. Plus saya suka jelly aiskrim. Kenyal-kenyal macam helaian mee mamee slurppp.

Urgh saya cuma boleh bayangkan je mamee cup tu sekarang. Sbb dia dah mula membebel tentang bahaya dan kesan segala macam bahan perisa tu pada baby dia nanti. Dia kata jangan fikirkan tekak sendiri. Dia kata jangan makan ikut sedap u je. Dia kata jangan ingat benda tu tak elok untuk perkembangan otak baby je tapi jugak boleh membuatkan baby cacat. Errr saya cuma boleh diam je waktu tu. Saya jadi agak berfikir bila dia sebut perkataan cacat. Baiklah saya tak makan lagi. T.T

Saya jadi sangat suka dengan aiskrim tapi jangan bagi saya yang bersusu atau coklat sangat. Sebab nanti saya muak. Saya suka aiskrim yang masam-masam macam Apple Sourz tu. Tak pun yang cap Singa tu. Walls kot. Pagi ni je saya dah makan dua. Sejuk dan masam dia tu buat tekak saya selesa. Sangat selesa. Dia pulak siap mengadu dengan mak pasal saya selalu sangat makan aiskrim sejuk-sejuk. Alohh tak ada masalah pun sebenarnya. Saja je nak cari salah saya. Konon taking care la tu.

Kesimpulannya Aiskrim Apple Sourz tu sangat membantu walaupun saya sangat-sangat tidak selesa dengan keadaan saya sekarang ni. Sekarang? Ya sekarang! Sekarang! Sigh~

0 comments: