Nuffnang Ads

Tuesday, June 21, 2011

Saya Tak Tahu Kenapa

Seawal pagi saya dah ada di sini. Ya di sini. Bersama peneman setia saya saban hari walaupun tak segalanya saya ceritakan di sini. Selain daripada diari bergerak saya An yang jauh kat Penang, saya cuma ada blog saya je. Tapi An dah kahwin jadi saya tak boleh kacau dia sangat lagi dah sekarang ni. Nanti kalau suami dia marah saya macam mana?

Malam tadi saya sakit. Sakit segala-galanya. Peristiwa lama berulang semula. Pedih dan perit hati ni cuma Allah je yang tahu. Tiada apa yang mampu terluah daripada bibir saya melainkan cuma tangisan yang entah bila berhentinya. Dalam keadaan saya sekarang ni saya cuma mampu tawakal dan bersabar. Tidur saya tak nyenyak dek kerana sakit yang saya tanggung. Ke kanan saya sakit ke kiri juga saya sakit. Begitulah saya sehingga saya terlena sendiri dan terjaga bila bising bunyi alarm menjengah cuping telinga ini. Sudahnya? Saya jaga daripada tidur dengan mata yang bengkak.

Saya tak tahu kenapa cerita saya tak seperti orang lain.

0 comments: