Nuffnang Ads

Wednesday, June 29, 2011

Jangan Baca

Jangan baca blog saya. Jangan. Jangan. Jangan. Bukan sebab saya nak rahsia atau nak sorok-sorok tapi saya sedar sejauh mana kelebihan blog saya. Sebenarnya memang tak ada kelebihan pun. Ini sekadar blog untuk suka-suka, untuk cerita-cerita, untuk saya bebel-bebel ikut suka hati saya.

Blog saya bukan blog yang penuh dengan ilmu atau maklumat. Bukan blog yang ilmiah dan menceritakan tentang info-info terkini. Bukan blog yang terlalu nak mencapai follower sampai beratus-ratus apa lagi beribu-ribu orang. Blog saya biasa-biasa sahaja. Sekadar untuk menceritakan apa yang saya lalui dalam kehidupan seharian dan kadang-kadang mengambil sedikit kisah-kisah daripada kehidupan insan-insan sekeliling. Pendek kata sekadar bebelan-bebelan, sekilas pendapat dan pemerhatian untuk meluahkan rasa hati sahaja.

Saya bergurau sahaja. Bukanlah kata saya melarang terus kawan-kawan daripada baca blog saya. Cuma saya harap jangan mengharap blog saya sentiasa bagus, hebat dan penuh dgn maklumat. Sudah saya bilang ini hanya blog peribadi. Jadi faham-faham sajalah dengan entry-entry yang sebelum, sekarang mahu pun seterusnya. Saya sedikit menggelabah bila alamat blog ni terpaksa diserahkan pada jabatan. Errr. Terpaksalah saya control-control sikit lepas ni. Huuu~

0 comments: