Nuffnang Ads

Tuesday, June 21, 2011

I Miss

Saya rindu rambut lama saya. Walaupun tak secantik mana tapi saya tetap nak rindu. Sekarang rambut saya pendek. Sangat pendek tapi tak sependek Aishah Sinclair. Pendek macam Julia Ziegler atau Bunga Citra Lestari masa dia lepas kahwin dulu. Ralat? Saya kuatkan hati sebab nak buang rambut yang dah rosak. Lepas tu nak bela panjang macam sebelum ni balik. Tapi berapa tahun lagi agaknya nak tunggu rambut saya panjang macam dulu balik? Saya stress seketika. Mengenangkan rambut saya bukan jenis yang cepat panjang. Dia macam spesis kura-kura tua yang tengah sakit lutut dan cuba nak naik tangga kat rumah arwah nenek saya.

inilah rambut lama saya sebelum saya tak berfikir panjang
dan buat tindakan untuk merosakkan rambut saya sendiri..
masa ni holiday kat Bali lebih kurang setahun yang lepas..

0 comments: