Nuffnang Ads

Monday, October 5, 2009

Old Town White Coffee

Old Town White Coffee. Bkn nak promote cafe ni. Tp sejak akhir2 ni aku selalu ke sana utk mengisi perut. Dah bape hari berturut2. Tak kira siang atau mlm. Haihhh betapa aku selalu terkenangkan springy noodle with chicken ham and egg di situ. Fuhh sungguh aku jatuh chenta kpdnya. Ada seseorang yg mengajar aku utk menjamu selera di sana. Old Town pertama yg aku jejak adalah di Kuantan, Pahang. Sarapan? Menunya mmg mknn utk bersarapan tp nak dkt time lunch baru pegi. Huhuhu. 1st menu adalah Prawn Mee. Ermm masa tu rasa mcm okla jgk. Takdela best sgt walaupun yg tukang bwk tu sibuk dok promote kata Old Town tu best. Tp nak jaga hati dia punya psl. Ye ye best best. Layan jerla. Huhuhu. Seterusnya aku pun dah tak ingat Old Town mana lg aku jejak. Terlalu byk. Kat klang, jusco bkt tggi, area pantai dalam, kuantan sekali lg, kota kemuning dan byk lg. Tak kira lunch, dinner mahupun berbuka puasa. Wahhh giler sungguh aku dgn Old Town. Heheheh.

Mlm ni? Aku mahu ke sana lg. Old Town branch Kota Kemuning. Sms berbunyi dan aku saja2 mahu mengajak. Lalu rakan tersebut terus setuju. Sy belanja! Weee itu yg aku mahu dgr! Huhuhu aku tau dia pasti akan membaca entry ini satu masa nnt. Heheheh time kaceh la ye. Susah2 je belanja nenek kebayan ni mkn. Almaklumlah dah lama tak jumpa. Huh ada hati konon nak paksa aku mkn. Elehhhh takat kat Old Town tu tak pyh paksa pun aku mmg nak mkn la. :P

Smlm kan aku sudah ke sana? Aiii ke sana lg mlm ni. Apa yg mau dimkn sudah diconfirmkan di dlm fikiran. Waaa sudah terbayang2 dah ni. Lapar! Lapar! Lapar! Jco Donuts yg di depan mata ni pun masih blum aku habiskan. Smlm ke sunway pyramid. Semata2 utk membeli donut? Haihhh. Mata sudah menjeling2 ke arah kotaknya yg btul2 berada di sblh Baby Lappy aku ni. Errr benti dulu la nak mkn Jco. Sekian,terima kasih.

1 comments:

Unknown said...

owh..tggu je msg 'sy blanja' eh? haha..xpe, org tuer ni suka blanja nenek kebayan tu..konon nk make sure dia mkn kenyang2..hehe..tp rupa2nya da berturut dia g mkn oldtown yek? mlm ni pun sama lg..haishh..nek kebayan yg high taste..wakakaka