Nuffnang Ads

Thursday, October 1, 2009

Aku Benar-Benar Rindu

Semlm. Menangis lg. Entah utk ke berapa kali. Tiada perkataan lain yg dpt menggambarkan apa yg aku rasa. Kecuali satu. RINDU. Tp aku tahu. Hanya aku yg punya rasa itu. Sungguh aku benar2 rindu. Semua rasa marah, benci, tak suka, kecewa hilang ditelan rasa rindu yg teramat. Aku lupa apa yg pernah dia suarakan. Aku lupa semua yg dia pernah katakan. Aku lupakan semuanya. Segalanya aku telan walaupun perit. Sakit tp aku redha. Demi kasih sayang ini. Yg tak pernah berpenghujung.

Apa kesudahannya? Aku tak punya sebarang idea, alasan atau jawapan utk soalan itu. Benar2 stuck. Tak mampu utk melangkah. Aku tak bole nak ke kiri, tak bole nak ke kanan. Aku tak mampu utk melangkah ke dpn. Utk berundur dan berpatah blk? Lgla tak mungkin. Itu bkn tujuan atau kesudahan yg aku mahukan. Setelah aku lalui segala sakit dan air mata. Mana mungkin aku hanya bertahan setakat ini. Tidak mungkin aku hanya berhenti separuh jln.

Knp kau tak pernah memahami? Knp kau tak pernah cuba utk menyelami hati ini? Betapa aku terlalu syg. Rindu yg tak pernah berhenti. Mati rasanya hati ini jika kau tiada. Hilang semangat ini andainya kau hilang. Aku benar2 tidak mampu utk berdepan dgn keadaan itu.

2 comments:

chaose.error said...

perghh.. kak farz.. sedey gler.. hurm.. sabo yerk?? ader ape2 gtau saya.. sy sudi dgr.. k?

MsGaijin said...

heeee malunye ade org baca..
heheheh..ngeeee~~~