Nuffnang Ads

Wednesday, February 6, 2008

Dah 2008??

Laaa dah thn 2008 rupenye.. Tak sedar lngsung ek.. Ermmm..
Haaa.. Its almost 8 months tak jenguk blog ni.. Jenguk tue adela tp tak update pun.. Ermm tibe2 ari ni rasa nak cite2 tp tak tau nak cite ape.. Cuma tanak blog ni jd umah antu plak ade owner tp takde penghuni..
Aku sakit mata la.. Jd blk mcm dulu tue.. Aduuuu mntk2 time 9hb 3 nnt aku sihat jer.. Kalau mata ni bengkak semcm jer tak cantek la aku time tue.... Huwaaaaaa......
Ari ni maybe nak pegi shah alam.. Nak anta adik aku and cuti2 sekali la sempena raye cina ni.. Adik aku cepoi dpt keje jaga kedai abg ipar aku.. Tak taula camne dia nak survive kat sane sbb dia tak penah berjauh dgn mak aku.. Mesti homesick punyelah! Camnela dia basuh baju, mkn, then tido sorg2 ek.. Dia adalah satu2nye adik beradik aku yg tahap manjenye mcm asbestos.. Mmg manje giler.. Mak aku tue dicium2 mcm cium baby jer.. Dipeluk2 mcm peluk bantal.. Yg tak bole blah tue mak aku tgh solat pun dia bole usung pinggan tue then mkn sblh mak aku.. Punyela nak berkepit sgt2 dgn mak.. Kalau dgn mak dia tak pernah berkira cuma dia a bit stubborn.. Ssh sikit nak dgr org nasihat sbb nnt dia buat tak tau sambil nyanyi2.. Aku mmg sakit ati.. Then dia ni tak berani nak expose diri dia di khalayak.. Sgt2 penyegan.. Kalau kitorg pegi shopping complex mane mak pegi dia ikut je kat sblh mak.. Dia mcm takut dgn org ramai2.. Ari tu pegi jaya jusco pun dia sggp duk je kat kerusi2 kat luar tue tanak masuk.. Nasib baik lelaki n dah besar.. Kalau tak mesti dah ilang kena kidnap.. Isk nauzubillah.. Sengal2 dia pun dia ttp adik aku.. Sampai mati nama mak abah kitorg ttp sama dan takkan berubah.. Aku harap dia bole handle duk kat shah alam tue.. Alamatnye makin kerapla aku ke shah alam menjenguk dia.. Kalau tak aku pun mesti mak ajak nak tgk dia.. Anak kesayangan katekan..
Aku blur la sbnrnye.. Cuti lama sgt sampai otak dah tak bergerak2.. Eheh.. Dan aku lapar.. Nak blk umahla.. Nnt bila2 aku smbg blk..

0 comments: