Nuffnang Ads

Friday, February 8, 2008

8 Februari 2008

Mlm tadi aku tido dkt pkl 5. Bgn tido? Haaa pkl 11. Mmg mengantuk sgt. Ni pun mengantuk tp aku tahan jer. Sure lps mkn nnt aku tido. Alah mcmla tak biasa lps mkn rasa ngantuk nak tido. Huhuhuhu.

Ari ni tak tau lg ape plan. Nak jln2 takde kwn. Nak kuar takde duit. Isk baru bape hb dah takde duit dah? Ermm ade tp buat2 takde. Sbb kalau aku buat2 ade nnt mesti kejap jer duit tue dah takde. Jd buat2 pejam mata jela. Lgpun dlm masa skrg ni aku byk nak pakai duit. Lps bln 2 ni barula bole bernafas sikit. Masa tue mesti lega giler.

Nak shopping!!!! Dah lame tak beli jeans baru. Lame ke? Rasenye baru bln 12 ari tue beli. Haaa skrg ni hobi aku tiap bln ialah beli jeans baru! Favourite brand skrg ni padini authentics. Murah and lawa. Dan besttttttt..........

Knp pempuan suka shopping? Percayalah kebanyakan pempuan yg shopping tue sbnrnye tgh ade mslh. Shopping ni bg aku sndr adalah salah satu cara nak release tension,stress dan ape jer emosi yg tak best yg ade dlm hati n dlm diri. Satisfaction nye mungkin tak bape membantu utk selesaikan mslh tp at least aku bole calm down. Dats my own way la kan. Shopping tue bole buat pempuan senyum jer. Walaupun duit abis tp puas ati. Duit tue bole carik tp kepuasan dan hati yg tenang ssh nak dpt mcmtue jer. Dan cara lain yg terbaik adalah solat. Mesti tenang punye. Berbeza dgn lelaki kan? Mesti nak isap rokok jer. Tak bagus btul la. Duit abis pastu dpt sakit. Kalau shopping duit jer abis. Beli baju dpt pakai. Beli perfume dpt wangi. Beli kosmetik dpt cantik. Beli vitamin dpt sihat. Beli rokok? Tak dpt pape! Dpt sakit lg ade. Pastu dgn asap yg ke sana sini tue mcm nak tarik nyawa org lain sekali. Nak sakit,sakitla sorg2. Jgn libatkan org lain ok. Aku tak suke asap rokok! Kwn2 aku kurang nak smoking dpn aku. Kalau ade pun mesti dia pastikan angin tue tak membawak asap ke idung aku. Kalau tak mesti dia tukar tempat duduk. Haha bagus! Mcmtuela namenye hormat perasaan dan ketidakselesaan org lain.

Dahla. Aku penat la. Nnt2 la aku smbg. Ngantukkkk.....................

0 comments: