Nuffnang Ads

Monday, May 7, 2007

Ujung mgu yg mcm2..

Hari ni hari isnin. Permulaan dan hari baru utk mgu yg baru. Sesungguhnya isnin itu hari yg membosankan. Hwarrgghhh...


Aku nak cite psl gigi aku. Heheheh. Gigi aku dah bersih! Sabtu hari tu kan aku pegi klinik gigi. Abis berdarah dia cuci tp dr tu kata tu mmg normal. Seronok je rasa. Tp yg tampal tu tak jd sbb dr kata bukan berlubang tp terhakis effect dr geseran dgn gigi geraham atas. Tak kisahla pape pun. So pasni kena la jaga btul2. Lg 6 bulan kena la jumpa lg utk cuci blk. Mmg sepatutnya pun kita kena jumpa dr gigi setiap 6 bulan. Supaya senyuman kita seindah suria. Heeeeee........ (asyik senyum je neh..)


Ni cite hari ahad plak. Kwn baik aku afniza dah bertunang. Nama tunang dia faizul org kg lama aku parit serong. Tp aku tak kenal pun. Kalau aku tak pindah mesti aku kenal dia. Dlm byk2 bf afniza ni faizul ni la antara yg aku tak bape rapat. Kalau yg dulu2 selamba je kwn baik jgk. Hmm ari tu tema tunang dia kaler ijau lumut. Cis! Tu kaler mlm berinai aku tu. Terkebil2 aku bila tgk kaler baju dia masa sampai tu. Hwaaaaa.... (dlm hati jela..). Dulang hantaran dia? 30 berbalas 26! Mak ooiiii... Siti Nurhaliza pun kalah. Tp tak pelikla sbb dia hantar semua sekali so nnt time nikah tak bg pape dah. Tp melampau jgk sbnrnye 30 tu. Kebanyakannya makanan jela sbb sedare dia ramai yg sponsor itu ini. Hamper pun ade jgk. Ces tak penah dibuat org hantaran kasik hamper. Bertambah terkebil2 la mata aku ni. Sambil2 tu tgk la dia mekap. Part paling aku suka. Muahaha. Pempuan katakan. Dlm pkl 2.30 tu rombongan lelaki sampai bwk hantaran kaler biru muda pink. Dah terbalik plak lelaki yg guna kaler pink. Belah afniza ni takde wakil. Apak dia belasah je ckp sndr. Dah pompang2 ckp tu tiba2 apak ngan umi dia masuk bilik peluk dia. Masuk2 je dah kuar air mata. Cessss ni yg aku tak bole tahan ni. Sbg org yg ciwek aku sgtla mudah utk menangis kalau tgk adegan2 mcmni. Apak dia peluk dia lama sgt pastu tak taula apa yg dibisik pastu dia cium dahi si af ni. Pastu umi dia plak. Aku dah control abis dah nak nangis tu. Sbg seorg yg ketandusan kasih syg aku tersangatlah cemburu tgk kebahagiaan family dia. Isk sambil naip ni pun rasa nak nanges. (sayu jer...). Pastu acara sarung cincin plak. Dia dpt cincin dgn gelang tangan. Pelik btul aku dgn minah ni. Abis satu set dia nak. Nikah kang rantai leher plak. Tp dr dulu dia mmg pakai emas2 ni. Aku plak tak suka. Aku lg suka emas putih. Glamour tauuuuu.... Bln 7 ni kenduri kawin dia plak. Ya ampun kenapa la kwn2 aku ni suka sgt biarkan aku single. Sampai ati btul dorg kawin dulu meninggalkan aku sendirian (mcm ampagas..). Apa pun aku doakan dia bahagia sampai bila2. Walaupun aku masih begini. Sob.. Sob..

Niela gamba kwn aku afniza. Yg tepi dia tu kwn dia yg paling baik dan jelita. Muahaha.

0 comments: