Nuffnang Ads

Thursday, May 3, 2007

Macam2..

Hari ni hari khamis. Hari aku lahir hampir 24 tahun yg lepas. Hmm bosan jgk hari ni sbb takde org. Ramai staf yg cuti. Tp hari ni ramai org masuk unisel sbb ada registration for new student. Byk gila keta yg parking kat FK ni. Start next week mesti dah busy sbb student dah masuk blk. Bosannye. Kalau dulu aku tak pernah peduli dan kisah pun sbb aku takde connected langsung dgn dorg but since dah tukar office ni i have to face of them! Aku benci dekan baru! (grrrrr....)

Pg td aku dah buat appoinment dgn klinik gigi. Yayy! Tp nebes gak ni sbb dah lama gila tak cek gigi. Isk suspens sungguh. Kalau dulu masa sekolah rendah aku suka tampal gigi sbb nnt mesin dia munyik "ngengggg.. zingggg.... ngenggg....'' Hwaaa.. Mmgla ngilu tp aku suka. Sabtu ni pkl 10.30 pg aku jumpe doctor gigi. Yahooo..... (tak penah dibuat dek org jumpe doctor gigi bole suke). Aku nak buang segala plak ke karang ke dan yg tak best yg ada kat gigi aku ni. Heee mesti best. Kalau tak aku selalu risau psl gigi. Selalu rasa gigi aku ni tak sihat dan risau kalau blum umur 40 gigi aku dah rosak ke dah reput ke dah rongak ke. Salah satu sbbnye ialah aku suka kunyah ais. Nnt bole reput tau gigi kita. Kalau nak tau ape tanda2 gigi kita ni tak sihat ialah kalau minum sejuk sikit kita dah rasa ngilu. Ha tu mesti gigi kita tak sihat. Huh aku akan berjuang sabtu ni! Yayy!

Skrg aku nak smbg keje. Aku rasa lapar sgt ni tp takpe. Jap lg dah nak lunch time. Semoga hari ni akan memberikan satu senyuman sehingga ke akhirnya.

0 comments: