Nuffnang Ads

Monday, April 2, 2007

Yesterday & Danial

Assalamualaikum......

hari ni 2 April 2007. satu permulaan utk bulan yg baru dan juga hari yg baru. rasanya aku dah semakin pasti dgn apa yg aku buat. aku semakin happy walaupun hati ni kadang2 masih dipagut rasa sedih. aku yakin dan percaya yg Tuhan pasti akan memberikan kebahagiaan selepas kekecewaan. cuma kita tak tau bila tp yg penting kena la bersabar. kalau org tak bole nak bersabar dan terima aku, then u just go! thanks for everything...
cuti sabtu ahad semlm aku pegi shah alam. dgn mak,eqin ngan farul. saje jalan2 pegi umah kakak aku. sabtu tu aku pegi klcc tgk pameran psl keta la mesin la. layan jela walaupun minat aku bukan ke arah itu. tolong staple flyers jer. dpt la mkn burger king kat klcc! bestnyerrrrrrrrrrrrr............ mlm mgu tu plak aku mkn kat muara kat tg harapan. isk lgla best. udang, sotong, ketam, kerang, tomyam sume ade. tp aku dah kenyang sgt sbb telan burger king ptgnye so nasi langsung tak luak. abis RM100 gitu jer. mkn tak hengat dunia. ahad plak pegi pasar kat stadium. blum sempat kitorg nak round abis ujan makin lebat. mula2 tu rintik2 jer. at last kitorg pegi giant 13 jerla cari brg2 utk adik aku eqin. ptg tu tak pegi mane2 pun. duk umah tgk konsert AF jer.
ptg tu danial pegi competition fun kart yg astro ceria buat tue. hadiah dia 2 tiket grand stand tgk F1 kat Sepang. and da best part is... danial menang 1st prize! dptla dia tgk group favourite dia ferrari tu. tak sangka plak aku danial tu terror bwk go kart. padahal bknnye selalu training pun. competition tu kire pemenang ikut masa paling cpt dan terbaik. lps 3 saringan dia cut of jumlah dr 60 org utk pusingan kelayakan, 24 org utk separuh akhir sampaila da last one, final 12 org. dan masa dia adalah yg terbaik dlm 60 org tu. bangga btul aku neh.... nyesal plak aku tak ikut tgk. kalau tak bole tumpang glamour sbg makcik yg sporting dan juga yg bertanggungjwb mendaftarkan dia masuk fun kart tu. heheheheh.
hasil dr tu jgk profile dia maybe masuk dlm astro ceria punye website. td aku cek masih tak update lg. tggulah 2-3 hari lg. and maybe jgk kalau ade pape lps ni danial kena contact la kot. sbb malaysia dah dpt sorang lg talent! tp yg aku tau dia nak jd pilot. tak kisahla pape pun. janji dia happy selalu. ape2hal apak dia yg bayar. yg byk duit apak dia. mak dia menumpang jer. hihihihi...

0 comments: