Nuffnang Ads

Friday, April 27, 2007

Jalan2 ke umah kak su..

semlm pegi umah kak su. aku mmg excited gile bila maklin ajak tu. dlm kepala ni dah teringat2 adib imran je. terbayang2 je kegebuan dan kemontelan dia. sampai2 umah kak su je aku terus terkam adib. dia ni mcm biasela. susah sgt nak tgk dia senyum dia ketawa. nak dgr suara pun susah. agahla mcmane pun. penat buat lawak tp dia tetap buat muka seposen. setengah hari kat umah kak su siap tido lg. melampau btul. dahla mkn tak ingat dunia. kak su mmg baik dan best. dahla anak comel. sedondon mcm mak apak dia. rasa nak gigit2 je pipi adib.

sebelum blk tu tgk2 umah maklin dulu. umah maklin dpn umah kak su je. bole main cak ba. tgh dukung adib tu suddenly i feel something in my nose. aku dah tak sedap hati dah. takkan flu tibe2 je. aku tekan sikit hidung aku tgk2 ada darah. hwaaaaaa!!!! kelam kabut aku pass adib kat kak su pastu larik kat keta maklin cari tisu. terus baring je. isk lama gila aku tak kena camni. last dulu time sekolah rendah. kak su kata darah tu dr otak. otak aku cedera parah!! huhuhu..
kesian otak aku la... isk....

0 comments: