Nuffnang Ads

Friday, March 16, 2007

Morning..

assalamualaikum & samat pg..

pg ni aku bgn awal sgt. pkl 5.30! hwaaa.. pastu terus tak bole tido blk. paksa jgk pejam tp pejam jela kan. tidonye tak. tak tau ape nak buat aku iron bajula, berguling2 la, duk tepi tingkap tgk keta2 kat bwh tue la. mmg takde keje. jiwa kacau....

mlm td aku lepak kat ofis. pun takde keje. dgr lagu, bukak email, baca history skype pastu tel panda bear jap sampaila polar bear dtg menyibuk. konon risau nak temankan akula tu. halaa dorg ni risau sgtla aku duk sorg2 kat ofis ni. by da way, dats my fren! hmm takde ape yg menarik pun. ingat nak update blog mlm td tp internet mcm whiskas. mental aku semlm. bosan sgt rasanya dua hari ni. pkl 10 lebih tu baru aku blk umah. tu pun tak tggu lama terus tido. takde pun mimpi yg best2 ke dtg dlm tido aku.

15 Mac 2007 yg membosankan dan penuh dgn keraguan!

1 comments:

Unknown said...

kurang asam ko...hehe