Nuffnang Ads

Friday, March 9, 2007

Ketetapan

utk mencari satu ketetapan dlm hati ni bkn senang. ketetapan pada satu keputusan yg akan menentukan masa depan dan penghujung segala masalah yg ada. ketetapan yg diinginkan tak semudah mengira satu dua tiga.. aku memerlukan masa utk mencari satu ketetapan itu..

bkn aku mengelak dr menjawab. tp selepas apa yg aku terima tu menjadikan aku lebih berjaga2. rasa sedih dan terkilan yg ada dlm hati ni bkn sikit. bkn kecil luka yg ada pd hati ni. tak semudah itu aku nak memberikan satu noktah pd persoalan yg ada pd kamu. seharusnya kita kenala tanggung apa jgk risiko yg dtg hasil drpd perbuatan kita kan??

sesungguhnya aku tak pernah meminta2. knp aku boleh pejam mata pd segala kekurangan yg ada. aku menerima seadanya sbb itu lebih penting dlm satu2 perhubungan yg benar2 ikhlas. dan aku percaya menerima seadanya adalah satu cara yg sgt dan mungkin yg paling baik dlm menjadikan satu hbgn tu lebih indah. tapi knp tak semua org bole menerima org yg dia kata dia syg sgt tu seadanya? knp masih mencari segala kelemahan? knp masih mempersoalkan?

soalnya, di mana sbnrnya kita letakkan org yg kita syg tu dlm hati kita?

0 comments: